Priser

Stor værdi behøver ikke koste en formue. Find din pris nedenfor.

Pris pr. bruger pr. måned

MicroHub 365 

Inkl. installation og basis support
(onboarding og SLA kan tilkøbes).

Læs mere om MicroHub 365 🔗

MicroHub 365 

 

 

Læs mere

DKK
29

DKK
25

DKK
22

DigitalSignature

Integration til Penneo
(kræver abonnement i Penneo).

Læs mere om DigitalSignature 🔗

Digital
Signature

 

Læs mere

DKK
10

DKK
7

DKK
5

TemplateCenter

Integration til Officeatwork
(kræver abonnement i Officeatwork).

Læs mere om TemplateCenter 🔗

Template
Center

 

 

Læs mere

DKK
10

DKK
7

DKK
5

SiteCreator

Oprettelse af nye sites i SharePoint
(kræver abonnement i Microsoft 365).

Læs mere om SiteCreator 🔗

Site
Creator

 

 

Læs mere

DKK
10

DKK
7

DKK
5

SiteDiscover

Forbind eksisterende sites
(kræver abonnement i Microsoft 365).

Info-side kommer snart...

Site
Discover

 

Info-side
på vej...

DKK
10

DKK
7

DKK
5

Alle priser er eksklusive moms.

Ofte stillede spørgsmål

1Hvad koster det at bruge MicroHub 365?
Priserne for MicroHub 365 afhænger af det abonnement, du vælger, samt hvilke funktioner og antal brugere, du har. Du kan se vores aktuelle abonnementer og priser øverst på denne side. Ved større virksomheder eller specialbehov tilbyder vi også tilpassede pakker – kontakt os for et konkret tilbud.
2Er der binding eller minimumsperiode?
Ja, minimumsbindingsperioden er på 12 måneder. Hvis du ønsker at se vilkår, herunder opsigelsesregler, kan du finde dem i vores licensaftale (under Ressourcer), eller kontakte os via formularen nedenfor.
3Kan jeg skifte abonnement undervejs?
Ja, du kan opgradere dit abonnement og tilkøbe nye features i løbet af din kontraktperiode.
4Er der skjulte gebyrer ud over abonnementet?
Nej – vi forsøger at have så gennemsigtige priser som muligt. Abonnementet dækker de fleste standardfunktioner og support. Hvis der skulle opstå ekstra ydelser som fx specialudvikling vil vi altid aftale pris og oplyse dig forinden. Udover MicroHub 365 kræves adgang til Microsoft 365 og de tredjepartssystemer som MicroHub 365 skal understøtte samt evt. opsætning af disse.
5Hvordan faktureres betalingen – månedligt eller årligt?
Vi tilbyder kun årlig fakturering. Betalingen sker forud for perioden.
6Tilbyder I rabat til organisationer, nonprofit eller større virksomheder?
Ja, vi kan tilbyde rabatter eller specialpriser til større kunder, organisationer, nonprofit-organisationer eller kunder med mange brugere. Kontakt os, så laver vi et tilbud, der matcher jeres behov.
7Hvad sker der, hvis jeg vil stoppe abonnementet?
Du kan opsige dit abonnement senest 3 måneder før udløbet bindingsperioden, og herefter stopper fornyelsen. Der er ingen strafgebyrer ved rettidig opsigelse af abonnementet, og du fortsætter med at have adgang til tjenesten indtil udløb af den betalte periode.
8Er support og vedligeholdelse inkluderet i prisen?
Ja – basis support og vedligeholdelse er inkluderet i abonnementet. For tilvalg af SLA aftale er der en ekstra omkostning. Se SLA & Serviceaftale under Ressourcer.
9Hvordan beregner I prisen ved mange brugere?
For abonnementer med mange brugere kan vi justere prisniveauet efter jeres behov. Vi vurderer volumen og ressourceforbrug og udarbejder en skalérbar prisstruktur. Kontakt os for at få et konkret estimat.
10Kan jeg få en prøveperiode (gratis eller demo) før jeg binder mig?
Ja – vi tilbyder en gratis 30-dages prøveperiode eller demo-adgang, så du kan teste platformen og se, om det matcher jeres behov. Kontakt os for at få adgang til en prøveperiode.
11Hvordan sammenligner MicroHub365-priser sig med konkurrenter?
Vi mener, at vores priser giver stærk værdi i forhold til de funktioner, stabilitet og support, vi leverer. Vi opfordrer dig til at sammenligne feature-for-feature med andre løsninger på markedet – hvis du finder en direkte sammenlignelig løsning til lavere pris, vil vi gerne tage dialog om at matche eller justere vores tilbud.
12Kan prisen ændre sig i abonnementets løbetid?
I normal praksis fastholder vi prisen i kontraktperioden. Ved fornyelse kan prisjusteringer forekomme som følge af stigende omkostninger, men vi vil informere dig i god tid inden ændringer træder i kraft. Se vores regler for prisregulering i slutbrugerlicensaftalen under Ressourcer.
13Skal alle medarbejdere have en licens?
Nej - man kan godt købe eksempelvis 20 licenser, selvom man er 50 medarbejdere i virksomheden.
14Skal man købe alle produkterne?
Ikke nødvendigvis - man kan godt benytte MicroHub 365 uden addons som fx SiteCreator mv.
15Kan man købe addons uden MicroHub 365?
Nej - MicroHub 365 er fundamentet for vores addons, og derfor er den centrale brugergrænseflade nødvendig for at benytte addons som fx DigitalSignature mv.

Send en besked og bliv kontaktet